Szukam pracy!

Tak, to znowu ja! Nie było mnie 3 miesiące. Co mogę powiedzieć, spróbowałam - dałam radę. Alee co zrobić, nie wszystko udało się przewidzieć.

Pewnych myśli nie da się zatrzymać, kilku reakcji nie da się cofnąć - tak miało być! Zastanawia mnie jedno, dlaczego ja jestem tym królikiem testowym...Niby tak pięknie, każdy pracownik zadowolony ze współpracy, a tu proszę - ja mam inne zdanie. Dostrzegłam drugą twarz szefa, której nie pokazuje publicznie.

Okazuje się, że nie można po ludzku porozmawiać - sztywne zasady, ale tylko gdy chodzi o jej osobę. W stosunku do samej siebie, chciałaby wszystko podporządkować/zmienia ustalenia itp itd...

Wierzę, że nic nie dzieje się bez przyczyny, że wszystko jest po coś... Liczę i oczekuję z wielką niecierpliwością tego dnia - wymarzonego, wyczekanego. Gdy już będę gotowa na pewno nie omieszkam skorzystać z szansy na sukces - hue :)

PS. Tradycyjnie polecam film Outsiderka - jest specyficznie i bardzo dziwnie.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tracę koleżankę sąsiadkę