Film Dziewczyna warta grzechu z 2014 roku. Występują m.in. Owen Wilson, Kathryn Hahn, Imogen Poots i Jennifer Aniston. Muszę na chwilę zatrzymać się przy Jennifer, bo zagrała rewelacyjnie rolę rozchwianej emocjonalnie terapeutki. Jak dla mnie, to był jej film, przyćmiła wszystkich! Nieważne czy komedia, czy dramat, potrafi wcielić się w każdą postać - i to jest talent. Wiem, że już o tym pisałam, ale nie mogę przestać się nią zachwycać, taka jest prawda!

Bez wątpienia jest to kino na wysokim poziomie. Genialny scenariusz i realizacja - nietypowe zwroty akcji, groteskowe zdarzenia i humor sytuacyjny nie pozwalają się nudzić. Peter Bogdanovich zdecydowanie wiedział, co robi. Naprawdę jeden z lepszych filmów 2014 roku!

PS. Co ciekawe, zanim zorientowałam się kto jest reżyserem, z góry założyłam, że to film Woody'ego Allena. Fabuła, dialogi i efekt końcowy bardzo mi go przypominały. 

Polecam, warto obejrzeć!




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tego dnia