Film Movie 43 z 2013 roku. Przy okazji tej komedii nie wiedziałam, jak się nazywam i co ja w ogóle oglądam. Choć do granic możliwości absurdalne sceny dziwiły mnie i jednocześnie śmieszyły, to film przypadł do mojego gustu. W życiu nie pomyślałabym, że można wymyślić takie sceny?? Tego nie da się opowiedzieć, to trzeba zobaczyć. Film składa się z krótkich historii, niepowiązanych ze sobą, w których występuje m.in. Kate Winslet, Emma Stone, Halle Berry, Elizabeth Banks, Hugh Jackman, Richard Gere, Josh Duhamel i Anna Faris. Cóż za zacne grono. Sama śmietanka! Czyżby przekonał ich fakt, że zagrają u boku kolegów po fachu, i w sumie why not?

Tak czy inaczej, to nie mogło mieć happy ednu. Dotąd nie widziałam równie dobrze pokręconego filmu. Oglądanie tej komedii oddziaływało na moje emocje z każdej strony, był śmiech przez łzy, zażenowanie, strach, zaskoczenie, odraza, wstręt...FULL serwis!

PS. Nawet jeśli ostatecznie dobrze się bawiłam oglądając to dzieło szaleńców, to inni w tym czasie zdecydowali się podsumować ich pracę Złotą Maliną! Pewnie słusznie.









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tego dnia