Film Nieracjonalny mężczyzna z 2015 roku. Poszłam dziś do kina na film, wybrałam Allena. Warto zaznaczyć, że po obejrzeniu trzech ostatnich filmów: O północy w Paryżu, Zakochani w Rzymie i Magia w blasku księżyca, szczerze, zrobiłam sobie przerwę od jego dzieł. Choć od strony wykonania były bez zastrzeżeń, zawsze świetne wyreżyserowane, to z jakiegoś powodu zaczęły mnie nudzić. Czegoś mi w nich brakowało...Tym razem, choć niechętnie, zdecydowałam się sprawdzić, czy nadal tak jest. I nieoczekiwanie właśnie tak NIE było. Uważam, że film był genialny. Świetny pomysł i wykonanie. Joaquin Phoenix bez zarzutu. Choć dialogi nie były oczywistym powodem do śmiechu, to jednak była w nich pewna gra słów, która sprawiała, że chciało się śmiać z tych sytuacji. Co najważniejsze, historia miała niespodziewany zwrot akcji, który totalnie mnie zaskoczył!!! łaał W życiu nie pomyślałabym, że fabuła tak się potoczy. Pozytywne zaskoczenie i powrót.

PS. Łatwo poznać, które filmy należą do Woody'ego Allena. Są inne, mają swój klimat. Szukam słów, które by to określiły...ale myślę, że wystarczy obejrzeć choćby Vicky Cristina Barcelona czy Scoop - Gorący temat, żeby zrozumieć, co chcę powiedzieć.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tego dnia