Film TED2 z 2015 roku. Fajnie, że pojawiła się kontynuacja przygód burzowych kumpli, bo jedynka w ogóle nie przypadła mi do gustu. Tym razem miałam więcej okazji do śmiechu i była lepsza obsada. Liam Nesson, Amanda Seyfried, Morgan Freeman i Jessica Barth. 

Komedia niewymagająca myślenia i dobrze, bo czasem warto się odmóżdżyć. Według mnie spełniła swoje zadanie! Nie wiem, czy każdy tak ma, ale na mnie dobre kino działa jak terapia. Naśmiałam się i zapomniałam o stresach dnia. Można powiedzieć, że oczyściłam organizm ze złej energii i od razu lepiej.

PS. Filmy tego typu też są potrzebne w światowej kinematografii. Przychodzi dzień, kiedy chcesz obejrzeć coś ambitnego i taki, kiedy masz ochotę się wyłączyć i po prostu pośmiać. Dzięki szerokiemu repertuarowi każdy, zawsze, znajdzie coś odpowiedniego.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tego dnia