Choć nie przepadam za filmami z serii Sci-Fi, tym razem zrobiłam wyjątek, a raczej dwa. Polecam film Niezgodna z 2014 roku i Zbuntowana z 2015 roku. No dobra, może typowe sci-fi to to nie było, ale załapało się. Oba tytuły to I i II część tej samej historii. Ja o tym nie wiedziałam i zobaczyłam tylko Zbuntowaną. Jednak to nie ma znaczenia. Gdybym przypadkiem nie natrafiła na Niezgodną, to nie czułabym, że coś mnie ominęło. Najwyraźniej reżyser, pomimo jednej historii, chciał uzyskać efekt dwóch niezależnych produkcji. Super to wyszło.

Wciągnęłam się. Fajnie oglądało się Kate Winslet w roli złej do szpiku kości przywódczyni. Pojawili się też m.in. Shailene Woodley, którą większość kojarzy z głośnego filmu Gwiazd naszych wina i Miles Teller Ten niezręczny moment. PS. W skrócie, świetna gra aktorska!

POLECAM, bo dobre kino!





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tego dnia