Trafiłam przypadkiem na naprawdę dobry film. Witamy na Hawajach z 2015 roku. Występuje kilku świetnych aktorów: Bradley Cooper, Emma Stone, Rachel McAdams, John Krasinski, Bill Murray i Alec Baldwin. Z tej ekipy bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie Emma, której rola była fenomenalna! Dotychczas, przyznam trochę mnie nudziła jej osoba. Miałam nieustające poczucie, że gra tak samo, tyko filmy się zmieniają.

PS. Choć film nie powędrował na listę moich prywatnych klasyków, to myślę, że do niego wrócę - bo był to dobrze spędzony czas! Pojawiło się sporo żartów sytuacyjnych, które faktycznie mnie rozbawiły - co dziś było niczym błogosławieństwo, gdyż ostatnio nie najlepiej znoszę poniedziałki.

Podsumowując: Kino na przyzwoitym poziomie, dobrze pomyślane i zrealizowane. Jest okejka!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tego dnia