Dzień totalnie dziwny, dlatego też polecam sobie film "Gorący pościg" z 2015 roku. W roli głównej Reese Witherspoon i Sofia Vergara. Komedia  z tych śmiesznych momentami -  ale ja przecież lubię niewymagające kino, w czasie którego mogę się zresetować. Kilka scen rozśmieszyło mnie konkretnie - może mam dziwne poczucie humoru, ale Reese Witherspoon jako policjantka - hit! Nie wyobrażam sobie, na ten moment, innej aktorki do tej roli.

PS. Nie jest to komedia, która przetrwa próbę czasu. Reżyser miał pomysł, wizję, jednak było to nijakie. Gdyby nie Reese to wątpię, żeby film miał rację bytu.  

Sofia Vergara przez swój hiszpański akcent sama w sobie jest śmieszna. Sposób w jaki mówi po angielsku jest przezabawny - choćby w filmie "Sylwester w Nowym Jorku", który z resztą polecam!!! Jednak po obejrzeniu filmu "Gorący pościg" zmieniłam zdanie na temat jej umiejętności aktorskich. Myślę, że Sofia ma wiele twarzy, których jeszcze nie odsłoniła. Podstawą do tego wniosku jest scena, która bardzo mnie zaskoczyła - oczywiście w pozytywny sposób. Przemiana była zadziwiająca - zakładam, że nikt, oglądając ten film, się tego nie spodziewał.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tego dnia