Doświadczenia Minionej Soboty

Gdy ktoś Cię dręczy, czepia się każdego słowa, które wypowiadasz - olej go! Gdy patrzy na Ciebie, jak na idiotę, bo nie podoba mu się sposób, w jaki mówisz - olej to! Serio. Szkoda czasu i energii na ludzi pokroju idioty. Idź przed siebie, rób swoje - twój rozwój duszy i ciała - to się liczy, nic innego. Ostatecznie każdy dostanie to, na co zasłuży, right?

Nie martw się tym, co rozgrywa się za Twoimi plecami - wszystkim i tak nie dogodzisz. Poza tym, jeśli znajomi obgadują Ciebie zaraz po Twoim wyjściu - to są bezczelnymi hipokrytami. Nie bój się wyrobić własnego zdania na ich temat, ewentualnie usunąć ze swojego życia. Na co komu tacy "przyjaciele". Oni tylko potrafią obgadywać innych - żyją tym stanem. Ty jesteś lepszy. Jesteś ponad to! 

Bawi mnie, gdy ludzie żywią się plotkami. Gdy spotykacie się po pracy nie skupiają się na sobie, na tym co u nich. Jedyne, co ich interesuje, to plotki, ploteczki...Męczące są tego pokroju osobniki, więc dawkuj ich w najmniejszych ilościach, aż w końcu odstawisz ich na amen.

Nie bój się spędzać weekendu w swoim towarzystwie - jest to po stokroć lepsze wyjście, niż poświęcanie tego czasu nieodpowiednim osobom. Może to boleć, możesz czuć się samotny, ale zaufaj, przynajmniej wiesz kim jesteś i do czego dążysz.

Kiedyś zależało mi, żeby każdy mnie lubił, by nigdy nie mówił źle na mój temat. Ale teraz mam to w du..pie. Serio! Ludzie, na których opinii zależało mi najbardziej, to byli Ci, którzy najmniej wnosili do mojego życia - od nich nawet nie zależała moja podwyżka, a co dopiero przyszłość.

Po co katować i tak zmęczony życiem mózg. Mało mamy problemów, żeby dokładać sobie jeszcze takie pierdoły, jak opinie innych - zazwyczaj tych, których jedynym osiągnięciem jest ich brak?? Ludzie pracujący na swój sukces mają gdzieś zdanie osób trzecich. Robią swoje, żyją w zgodnie ze sobą, i co najważniejsze nie krzywdzą ludzi wokół siebie - takimi osobami warto się otaczać. Gdzie ich znaleźć? One znajdą Ciebie, gdy zaczniesz robić swoje i usuniesz toksyczne jednostki z pola widzenia. Gwarantuję Ci!


PS. Dla tych, którzy potrzebują rozluźnienia polecam film animowany Shrek. Wiele razy poprawiał mi humor i pozwalał zapomnieć o głupich problemach i ludziach - teraz może pomóc i Tobie :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tego dnia