Jakby to ująć...?

Gdy masz gorszy dzień z powodu pracy, znajomych czy życia prywatnego daj sobie czas na relaks.
Z perspektywy zobaczysz, że nie jest aż tak źle, jak mogło się wydawać :)

Życie to nieusłany różami i miłymi słowami moment. Każdy dzień to zarówno chwile radości i smutku, przyjemności i zwątpienia - ale to proces, któremu każdy jest poddany. Zbierajmy z obu wartości, które sprawią, że "jutro" może być lepsze.

Mnie osobiście szkoda czasu zmarnowanego na pracę, której szczerze nienawidzę. Męczył mnie fakt, że każdego dnia muszę wstać o 6 rano i robić to, co mnie TAK bardzo nie kręci. Nie wiem, czy to problem ludzi, z którymi pracowałam, czy samej pracy? Myślę, że jedno i drugie! Całe moje życie kręci się wokół pracy, więc fajnie jest już robić to, co sprawia radość i daje chęć do działania. Życie jest jedno, zdrowie też. Czy warto je tracić dla ... Osobiście, prywatnie szkoda!


Gdy robimy swoje to nawet słabsze dni nie męczą aż tak! Bo wiesz, że inwestujesz w swoje nie jego! Ty decydujesz z kim pracujesz i kogo chcesz mieć w swoim zespole. Twoja praca będzie nadal zależała od innych, ale to Ty ich sobie dobierasz. W wielkiej firmie, w której jesteś tylko pionkiem możesz wypruwać sobie żyły i tak nikt tego nie doceni - bo wg. starej zasady szef milczy, gdy robisz swoje, ale od razu wytyka, gdy poślizgniesz się. Gdy za każdym razem ogarniesz większy rabat dla firmy, to nikt słowem nie pogratuluje, ale gdy raz zawalisz, to w moment pada pytanie: dlaczego tak mało? Serio?! Co za yxz@^&%

Mam świetną pamięć i krew mnie zalewa, gdy Wielka Pani M. mówi jedno, robi drugie tłumacząc, że ma bardzo dużo na głowie i nie pamięta! Uroczo! Ja pamiętam i męczy mnie, gdy robię wg. jej prośby, a potem słyszę: dlaczego tak? dlaczego to napisałaś? Ja tak mówiłam? Pewni się nie zrozumiałyśmy? Na pewno! Jak zawsze! Oczywiście! bla bla bla

FUCK IT! Dla wszystkich kumatych polecam film "Kłamca, kłamca" - żyjmy w zgodzie ze sobą! Ostatecznie liczy się tylko to, by mieć czyste sumienie, a nie kaczy dziób!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tego dnia