Czasami trudno

Kto ma rację - Ty czy reszta świata? Kto decyduje o tym, co czujesz?

Życie nie jest łatwe, to pewne! Pewne jest też to, że każdy ma tylko jedno życie. I to, co z nim zrobi zależy od niego. Czy na pewno? Czy to ja decyduje o tym, jak chcę funkcjonować? Czego pragnę i, co czuję? W moim sercu mnóstwo jest wątpliwości i tęsknot. Pragnienie innego życia nie znaczy, że nie akceptuję obecnego. Po prostu chcę z każdym rokiem osiągać więcej. Mieć to, na co nie było mnie stać wcześniej. Poznawać ludzi, zawierać nowe znajomości. Marzyć mocniej, bardziej! Dlaczego? A dlaczego nie!

Skoro jedni mogą osiągać swoje cele - żyć na przyzwoitym poziomie, gdzie mają dostatecznie, by czuć się bezpiecznie. To, co w momencie, gdy ja chcę tego samego? Czy to jest opcja dostępna tylko dla nielicznych? Jeśli nie, to oznacza, że limit nie istnieje. Mam marzenie, które może stać się moją rzeczywistością - pod warunkiem, że będę nieprzerwanie i konsekwentnie do tego dążyć. Co masz do stracenia? Warto sprawdzić, gdzie na nas czeka szczęście! Zawsze możesz wrócić do rutyny życia. Nigdy nie jest za późno na jakąkolwiek zmianę.

Codziennie po trochu, nawet małymi krokami, ale przybliżam się do swojego celu. Liczy się podróż, proces - rozkoszujmy się chwilą, w której do tego wszystkiego dochodzimy. Nie ma powodu do zmartwień, obaw, że nie mamy tego już dziś! Wszystko ma swoje miejsce i czas. Mój i Twój nadchodzi. Nie rezygnuj ze swoich planów tylko dlatego, że innym brakuje wyobraźni, by zobaczyć coś, co wykracza poza ich strefę komfortu. Nie twoim zmartwieniem jest, co myśli ten czy tamten człowiek. Uwierz, zobacz, a potem pogadamy!

Don't quit your day dream!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tego dnia