Darmowe narzędzie 24/7

Śniło mi się, że groźny pies chce ugryźć moją rękę. Choć wydarzenie nie było realne, bo spałam bezpiecznie we własnym łóżku - to fizycznie można było zauważyć, jak zabieram rękę. Dlaczego?

Dla mnie jest to potwierdzenie informacji na temat działania umysłu - który nie odróżnia rzeczywistości od wyobrażenia. Pracuje z materiałem, który mu dostarczamy. To właśnie miało miejsce tej nocy. Umysł przetwarzał nawet, gdy ciało było nieruchome. Przechwycił wyobrażenie silnego zagrożenia i zareagował stosownie do sytuacji. Jak wierny sługa, który 24/7 czeka na rozkazy.

Gdy się na tym głębiej zastanawiam, to onieśmiela mnie potęga własnego umysłu - który tak naprawdę jest wspólny wszystkim ludziom. Każdy ma to narzędzie na własny użytek. Możemy stworzyć, być lub mieć cokolwiek postanowimy, i w to uwierzymy.

Zakładam, że kluczowa jest tu intensywność pragnienia. Samo myślenie, bez zaangażowania emocji nie wpłynie na umysł w takim stopniu, jakbyśmy chcieli. Przykład z psem, w moim śnie, był niestety wypełniony strachem - który jest najsilniejszy ze wszystkich negatywnych emocji. Na szczęście człowiek może wybierać myśli i świadomie projektować marzenia.

PS. Film "Ukryte piękno". Wszyscy jesteśmy połączeni. Nie mam, co do tego żadnej wątpliwości.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tego dnia