Minionek

Mój człowiek miś. Miłość pełna wrażeń. Nieustanne zaskoczenie. To on - ten, który pokochał z całych sił i zaufał mi. Nie wątpię w jego dobre i szczere serce. Gdy słońce czy deszcz on jest zawsze blisko mnie.

Nie zarzekam na brak zainteresowania z jego strony. Mnóstwo miłych słów i czułych przytulanek. Dniem i nocą. Nawet, gdy się kłócimy to wiem, że za chwilę się pogodzimy. Liczę na niego, a on na mnie. 

Osoba, która dzieli z Tobą życie na dobre i złe jest największym darem. Gdy już ją spotkasz, zrozumiesz, że warto było czekać. Od teraz nie boję się marzyć i wierzyć, bo wszystko o czym myślę staje się moją rzeczywistością. Pragnę miłości, szacunku i wsparcia od drugiej osoby. A Ty?

Dwa różne charaktery, inne osobowości i temperament, a jednak tacy podobni - niczym perfekcyjny owoc przekrojony na pół. Odbicie w lustrze, które zna mój każdy gest i wyraz twarzy. Prawi komplementy bym czuła się piękna i dowartościowana. Ale nie boi się też powiedzieć kilku słów prawdy, gdy wymaga tego sytuacja. Ja to szanuję i za to dziękuję. Mój jedyny i niepowtarzalny człowiek miś!

Każdą możliwą chwilę spędzamy razem. Rezerwujemy czas tylko dla siebie. Korzystamy z najmniejszej sekundy. Doceniamy to, że mamy tyle okazji do pielęgnowania swojej miłości i przyjaźni. Najlepszy i jedyny, zaklepany na resztę życia. Są plany i wspólne marzenia, a co najważniejsze jest zdrowie. Nie boimy się jutra, bo gdy nadejdzie jesteśmy gotowi na podróż pełną wrażeń. A jak!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tracę koleżankę sąsiadkę