Obsesja

Może wydawać się wiele, ale jednego nikt nie przewidzi. Czy jutro nadejdzie? Czy będzie tak, jak zaplanowałam? Jedno jest życie i jeden jest strach. Ale nie muszę być nieustraszona, wystarczy, że nie poddam się tak łatwo. Powinnam zostać głodna i iść przed siebie. Pewnego dnia świat usłyszy moją historię. 

Życie jest zbyt krótkie by cierpieć, więc podjęłam decyzję, że chcę być szczęśliwa. Od tego wszystko się zaczęło. Poczucie przemijania, niepewności sprawia, że doceniam każdy dzień i ważę każde słowo. Kocham mocniej, pragnę bardziej! Nie tracę czasu i energii na spory i tłumaczenia. Wolę działać i robić swoje. Nie wszyscy muszą to rozumieć. Moje marzenie nie musi być zrozumiałe dla każdego. Nawet tego nie oczekuję. To jest moje!

Może nie będę miała ochoty codziennie wstawać z łóżka nad ranem ani doskonalić swoich umiejętności, ale w tym rzecz! Świadomość tego, że mogę mieć lenia i nikt nie przyjdzie mi pomóc zależy ode mnie. Nie jestem już dzieckiem. 

Mam swoje wady, nie jestem perfekcyjna. Ale chcę zastąpić złe nawyki tymi dobrymi. Od tak - po prostu! Zrobię podmiankę. Nikt nie powiedział, że tak nie można. 

Żyję tu i widzę, że to czekanie nie zna granic. Robię wszystko i nic. Zajmuje się każdym tylko nie sobą. Troska o zaspokojenie potrzeb ludzi wokół doprowadziła mnie do miejsca bez wyjścia. Ile można kręcić się bez celu? Dawać sobie szansę, tłumacząc, że jutro będzie lepiej. Pomiędzy mną, a moim marzeniem jest decyzja o zrobieniu tego, co należy. Może to nie ma sensu dla Ciebie, ale to nawet lepiej!

Jutra może nie być, a dziś jest jedyną szansą na zmianę! Wyjście ze strefy komfortu to jedyna okazja do rozwoju. Jak inaczej mam poznać siebie? Robiąc to chcę, czy to, co muszę? Uciekając przed strachem prawdopodobnie nigdy nie żyłam - tak na prawdę, w pełni. To nie rozwiązanie, raczej odwlekanie. Nie oddycham prawdziwą wolnością, bo to dzień goni mnie, a nie ja dzień!

Uczę się ludzi, którzy osiągnęli to, o czym ja jeszcze marzę! Dlatego, nie zrobię tego, o co mnie prosisz - zrobię to, co podpowiada mi intuicja. Wybieram pasję ponad pieniądze.








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tracę koleżankę sąsiadkę